My Engine is Installed.
das is die original ansugbrücke von ner S13 silvia (glaub ich zumindest)
CO²schleuder edition| 96er S14 | selfmade 3" Anlage | AVCR | Nismo pumpe | Nismo EV´s 740cc | Apexi Power FC | ARC FMIC | Tomei Arms 7960 | Tomei 256° Poncams | NISMO Sportsclutchkit | Z32AFM +Apexi Suction kit | SSR Type C 7,5x17" & 8,5x17"| Tein HE(eingetragen)
- nielssan
- Zweisteiger
- Posts: 145
- Joined: 11.04.2004, 16:09
- Vorname: Niels
- Spamabfrage: Mensch
- Location: Reinheim
- Contact:
@NismoFreak:
Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
-
- Registriert
- Posts: 22
- Joined: 12.04.2004, 10:22
- Location: Austin, Texas
- Contact:
The pulleys are Greddy aluminum lightweight pulleys.DawnDuran wrote:Was is das für ne Ansaugbrücke?
Hey. Your engine looks great! How doeas the pulleys work? Is it different against the original? Please describe it...
Are you talking about the hot-pipe? If so thats a combination of S13 SR, S14 SR, and some pipe I had laying around.
-
- Registriert
- Posts: 22
- Joined: 12.04.2004, 10:22
- Location: Austin, Texas
- Contact: